Demararea unei afaceri in acest domeniu necesita experienta si,
eventual, acreditari care sa ofere clientilor siguranta calitatii
serviciilor oferite.
Aveti nevoie de un calculator conectat la internet, de software-uri specializate pe grafica, de un website unde sa va promovati serviciile si unde sa puneti la dispozitie un portofoliu solid de lucrari.
Aveti nevoie de un calculator conectat la internet, de software-uri specializate pe grafica, de un website unde sa va promovati serviciile si unde sa puneti la dispozitie un portofoliu solid de lucrari.
Cele mai folosite software-uri in acest domeniu sunt Photoshop si Illustrator. Graficianul are nevoie de creativitate, talent tehnic si simt estetic pentru culori, forme si marimi.
Daca nu aveti experienta in acest domeniu si nu ati mai proiectat logo-uri pentru vreo companie este cazul sa va oferiti serviciile gratuit catre mai multe firme mici. O alta optiune ar fi alcatuirea unui portofoliu cu lucrari efectuate de dvs chiar daca nu au fost folosite, care sa dea o idee posibililor clienti asupra calitatii serviciilor pe care le oferiti.
Clientii vor dori sa vada o schita preliminara a logo-ului inainte de proiectarea sa finala si este recomandat sa le puneti la dispozitie mai multe variante din care sa aleaga.
Marketing-ul “din-gura-in-gura” va poate da un start avantajos si lipsit de costuri, de asemenea si cel prin intermediul retelelor de socializare. Afacerile din acest domeniu se dezvolta pe modelul “bulgarelui de zapada”, in sensul ca un client multumit atrage, la randul sau, o suita de alte contracte pentru grafician.
Afacerile din aceasta categorie ofera, de multe ori, si servicii conexe ca:proiectare de bannere, brosuri, carti de vizita, panouri publicitare, web design, samd. In acest sens, vorbim de o dezvoltare considerabila a afacerii care necesita personal specializat in aceste domenii.
Incepeti prin a va oferi serviciile pe o nisa mai restransa daca nu dispuneti de capital necesar pentru angajarea de personal specializat. In timp puteti inchiria un spatiu pentru desfasurarea activitatii si va puteti dezvolta ca firma specializata pe mai multe tipuri de servicii.
In prezent, logo-urile sunt tratate cu mare importanta de catre orice firma sau companie care se respecta si care doreste sa isi faca vizibila afacerea, cu scopurile sale. Imaginea si brand-ul se consolideaza prin “forta” pe care un logo inteligent o proiecteaza in randul consumatorilor.
Daca nu aveti experienta in acest domeniu si nu ati mai proiectat logo-uri pentru vreo companie este cazul sa va oferiti serviciile gratuit catre mai multe firme mici. O alta optiune ar fi alcatuirea unui portofoliu cu lucrari efectuate de dvs chiar daca nu au fost folosite, care sa dea o idee posibililor clienti asupra calitatii serviciilor pe care le oferiti.
Clientii vor dori sa vada o schita preliminara a logo-ului inainte de proiectarea sa finala si este recomandat sa le puneti la dispozitie mai multe variante din care sa aleaga.
Marketing-ul “din-gura-in-gura” va poate da un start avantajos si lipsit de costuri, de asemenea si cel prin intermediul retelelor de socializare. Afacerile din acest domeniu se dezvolta pe modelul “bulgarelui de zapada”, in sensul ca un client multumit atrage, la randul sau, o suita de alte contracte pentru grafician.
Afacerile din aceasta categorie ofera, de multe ori, si servicii conexe ca:proiectare de bannere, brosuri, carti de vizita, panouri publicitare, web design, samd. In acest sens, vorbim de o dezvoltare considerabila a afacerii care necesita personal specializat in aceste domenii.
Incepeti prin a va oferi serviciile pe o nisa mai restransa daca nu dispuneti de capital necesar pentru angajarea de personal specializat. In timp puteti inchiria un spatiu pentru desfasurarea activitatii si va puteti dezvolta ca firma specializata pe mai multe tipuri de servicii.
In prezent, logo-urile sunt tratate cu mare importanta de catre orice firma sau companie care se respecta si care doreste sa isi faca vizibila afacerea, cu scopurile sale. Imaginea si brand-ul se consolideaza prin “forta” pe care un logo inteligent o proiecteaza in randul consumatorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu