Multe
dintre regulile din marketing pot fi aplicate in viata reala si invers.
Am scris cu ceva timp in urma despre ideea de a da gres si de a da gres
rapid. In esenta, insemna ca atunci cand ceva nu a iesit asa cum te
asteptai, cand in mod normal ai spune ca "ai dat gres", e important sa
poti merge mai departe intr-un timp cat mai scurt.
Daca vrei, dupa un principiu ceva mai materialist, daca nu cumperi bilet la Loterie, e usor imposibil sa castigi vreodata la 6 din 49. Asa ca oricare ar fi acea lectie atunci cand lucrurile nu ies cum ne asteptam, important este sa o identificam pentru ca, in definitiv, chiar totul se intampla cu un motiv, mai mult sau mai putin ascuns simturilor noastre.
Daca o afacere nu functioneaza, si pentru aceasta exista un motiv. Si daca identifici cauza, iar orice ai continua sa faci, nu reusesti sa te apropii de rezultatele dorite, inseamna ca trebuie sa renunti. A renunta la timp reprezinta o dovada de inteligenta si de agilitate, si nicidecum una de lasitate.
Daca ne e frica de esec, ne e frica si de noi incercari. Succesul nu vine peste noapte si nu vine intotdeauna de la prima incercare. Multi dintre cei care si-au implinit visul au avut mai multe dorinte si au stiut ca exista 100 de cai care te pot duce in 100 de directii diferite.
Poti creste, atat ca om, cat si ca profesionist, atunci cand ai o privire de ansamblu si cand stii ca drumul pe care mergi nu este unul drept, ca uneori te pot astepta kilometri intregi neasfaltati si acest drum se bifurca din loc in loc. Si tocmai la o raspantie va trebui sa stii ce decizie sa iei. Iar decizia buna va veni tocmai dintr-o lipsa de temeri si din dorinta de a incerca in continuare. Tine, cum spuneam, de o regula a vietii. Sau de una din marketing. Sau de curaj. Iar curaj avem cu totii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu